domingo, 3 de abril de 2011

PAS DEL BANDOLER

L'excursió d'esta setmana ens porta fins a Bèrnia. S'anava a pujar pel Pas del Bandoler.Vam deixar els cotxes en la font de l'Algar "Callosa d'en Sàrria". Quan vam arribar nosaltres, ja estaven allí esperant-nos, gent vinguda de diferents municipis de la província d'Alacant i València, Canals, Xàtiva, Alacant,Xàbia, Albir. Ens vam posar les motxilles i vam començar a caminar. L'esmorzar el vam fer en un mas abandonat en companyia d'un cavall que també volia esmorzar. Despres de l'esmorzar va vindre la pujada per la pedrera, que ens portaria fins al Pas del Bandoler. Quan vam arribar al Pas del Bandoler la cosa canvia i s'escoltava "jo per ahí no puge"," a mi no m'arriba la cama". Però si que vam pujar i es que ens van arribar les cames. Passat este punt ens van dirigir a buscar el fort que seria la nostra vinent parada, però abans ens vam trobar amb uns bonics bous, que ens van fer canviar el nostre camí i passar per una "zona de difícil accés". Amb uns arraps i algun colp vam arribar a la pista. Una vegada ací ja va ser fàcil fins al fort. Vam arribar a la font per a dinar i que bo aigua per a refrescar-se. Despres del menjar tocava baixar, i així ho vam fer fins a la tornada als cotxes.
Esperem que vos haja agradat i vos hàgeu divertit.
En les fotos mostrades hi ha fotos de Paco Valles .
Com sempre per a tindre mes info sobre la ruta podeu accedir a la pagina de tracks i descarregar o vore el recorregut, desnivell...